Privatskole med stærk profil

Tryg skolestart
Overskuelige klasser
Skole ved skov og strand
Kristne værdier
Gode busforbindelser

Vejlefjordskolen – kristen friskole med værdier der holder

Nyt fra Instagram!

Se mere på vores Instagram

Friskole nær Vejle og Hedensted

Vores friskole ligger placeret i skøn natur i smørhullet mellem Vejle, Hedensted og Juelsminde. Vi har skoven lige på dørtrinnet og 5 minutter til stranden, hvor vi har egen bade- og bådebro. På udearealet har vi en bålhytte og sheltere med bålplads. De skønne omgivelser giver os rige muligheder for at udnytte naturen i undervisningen.

Ring 7589 5202 og aftal et besøg

ELLER

skriv til os via mail

Vejlefjordskolen – kristen friskole med værdier der holder

Som alle forældre ønsker du at give dit barn den bedste start i livet. Derfor overvejer du også grundigt, hvilken skole du skal vælge. Det er vigtigt for dig, at skolen gør sit allerbedste, for at dit barn skal opleve en tryg skolehverdag.  Du ønsker også, at lærerne virkelig ser dit barn og hjælper med at udvikle både de sociale og faglige kompetencer.

Er børnene blevet større, har de brug for at blive rodfæstede, få gode værdier og pejlemærker i livet og fagligt blive klædt på til videre uddannelse. Vi håber, at du vil blive inspireret af at surfe rundt på vores hjemmeside og også overveje, om Vejlefjordskolen, som kristen skole, kunne passe til din families ønsker for dine børn, små som store.

Som kristen friskole fokuserer vi på vores værdier og ønsker at videregive dem til alle vores elever.  Vi ved at læring ikke kun skal ske igennem klasseundervisning, men at det også indebærer spændende aktiviteter, alternativ undervisning og valgfag efter de unges egne interesser. Dermed er vores kristne friskole både en skole med høj faglighed, gode værdier, socialt nærvær samt aktiviteter, der appellerer til børn og unge. Vi ønsker at gøre hverdagen tryg og spændende for de unge, og samtidig udruste dem til det videre liv.