Ture ud af huset

Alle efterskole klasser har hvert år muligheden for at komme på forskellige ture ud af huset. Alle eleverne kommer på en kontaktgruppetur og en skitur i Norge. Vi plejer at tage på skitur i uge 6. Ud over dette er der også en studietur for henholdsvis 9. og 10. klasse. 9. klasses tur er de seneste år gået til Amsterdam, Prag, Berlin og Kraków. I år går turen til London. Global 10 kommer på en tur til Washington D.C. og New York lige efter påske. Social 10 tager til Rumænien på samme tid.

Der er også dagsture ud af huset. Vi tager til sports stævner på de andre efterskoler, så som løb, fitness og fodbold turneringer. Der er kanoture for klasserne og mulighed for andre outdoor ture. Krealinjen er også på flere udflugter og ture i løbet af året

Det er altid spændende at prøve noget nyt, specielt når det er sammen med kammeraterne. Det er helt klart nogle af årets helt store højdepunkter at komme på ture og noget både elever og lærere ser frem til.