Venskaber og spændende linjefag – lige det du ønsker

På Vejlefjord Efterskole skal du udvikle dig både personligt og fagligt. Du skal få gode forudsætninger for at komme videre med den uddannelse, du ønsker dig, men du skal også opleve at blive mere selvstændig og parat til livet. Det er bare skønt at være på efterskole med vennerne.

De fedeste linjefag – ridning, fodbold, fitness, krea, outdoor og volleyball

Samtidig giver vores forskellige linjefag dig de bedste muligheder for at dyrke dine interesser, så du både kan få mange sjove timer og samtidig udvikle dig. Brug hjemmesiden til at udforske, hvad du kan forvente – vi er stolte over det, vi kan tilbyde, og vi tror, at du vil blive glædeligt overrasket. Sammen med vennerne skal du opleve de fedeste ture med efterskolens heste, træne fodbold, blive hooked på fitness og være på fjorden i kano, kajak, sejlbåd eller race afsted i speedbåden.

Værdier du kan bygge dit liv på

På Vejlefjord Efterskole møder du en række værdier, der kan blive et fundament for dig som person. Den allervigtigste værdi er, at du skal være en god ven. Du skal respektere andre, vise tillid, have mod til at gøre gode og rigtige ting, lige meget hvad andre siger, være hjælpsom og også kunne tilgive andre. Vi er glade for jævnligt at få besøg af skolepræsten, som fortæller levende og engageret om livets vigtige emner og skolens kristne værdier (fx næstekærlighed, respekt for andres holdninger, ærlighed og omsorg).

Læs mere her om vores værdier: Vejlefjord Efterskole med plads til holdninger