Linjefag – her vælger du med hjertet

Dansk og matematik skal du have, og det er rigtig fint, hvis du kan lide de obligatoriske fag. Men noget af det specielle ved Vejlefjord Efterskole er vores linjefag, hvor du kan vælge en linje lige efter dit ønske, og hvor vi virkelig gør os umage for at give dig spændende udfordringer. Her kan du udvikle dit talent og være sammen med dine bedste venner om det. Et linjefag har du mindst 4 timer om ugen.

Vejlefjord Efterskole – meget mere end linjefag

På Vejlefjord Efterskole kan du opleve meget andet end linjefag. Der er en fantastisk skitur til Norge. Der er badminton hver uge. Der er mulighed for at klatre i Vejlefjord Fitnesscenter. Og meget andet. Se filmene om badminton og klatring herunder, og bliv inspireret.

Badminton – en supersjov aktivitet

Badminton kan være “dødelig” alvor, for hvem gider lige tabe til ens bedste ven? Eller bare den fedeste leg, hvis du synes det er sjovt at røre dig sammen med andre. Når der er badminton i idrætshallen, er alle baner optaget, for det er populært at give den gas for både nybegyndere og øvede. Og der er flødeboller til den første, der banker træneren!

Klatring – hvis du vil udfordres

Hvis du har prøvet at klatre før, ved du, at klatring giver en fantastisk følelse af at blive bedre og bedre, jo mere du træner. Og hvis du aldrig har prøvet det før, har du virkelig noget at glæde dig til. Men du skal ikke give op, når du falder ned… igen… og igen, for man bliver kun god, hvis man holder ud.